طراحی و تبیین الگوی یکپارچه بانکداری همه‌کاناله (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)

محمد رضائی؛ محمد ربیع زاده

دوره 9، زمستان ، فروردین 1403، ، صفحه 81-118

https://doi.org/10.22034/jifb.2024.442112.1559

چکیده
  با توسعه بانکداری الکترونیک و دیجیتال، بانک‌ها در ارائه خدمات بانکی به مشتریان از کانال‌های متعدد و مختلف استفاده می‌کنند. تعدد و چندگانگی کانال‌های ارتباطی و توزیعی، با اینکه دسترسی مشتریان به خدمات بانکی را تسریع و تسهیل می‌کند اما منجر می‌شود که مشتریان در کانال‌های مختلف، هویت‌های مختلف و چندگانه داشته و بانک‌ها در تجمیع ...  بیشتر